24 Aralık 2008 Çarşamba

Ne kadınlar sevdim

Unye, 1968


Fatsa, 2008

Fatsa, 2008

Izmir Karsiyaka, 2008

Izmir Karsiyaka Vapuru, 2008 Izmir Karsiyaka, 2008


Karsiyaka Kordon`da Attila Ilhan Heykeli, Izmir Aralik 2008 - Statue of Attila Ilhan in Karsiyaka Izmir, December 2008


BÖYLE BİR SEVMEK

Ne kadınlar sevdim zaten yoktular
Yağmur giyerlerdi sonbaharla bir
Azıcık okşasam sanki çocuktular
Biraksam korkudan gözleri sislenir.

Ne kadınlar gördüm zaten yoktular
Böyle bir sevmek görülmemiştir
Hayır sanmayın ki beni unuttular
Hala arasıra mektupları gelir
Gerçek değildiler birer umuttular
Eski bir şarkı belki bir şiir

Ne kadınlar sevdim zaten yoktular
Böyle bir sevmek görülmemiştir
Yalnızlıklarımda elimden tuttular
Uzak fısıltıları içimi ürpertir
Sanki gökyüzünde bir buluttular
Nereye kayboldular şimdi kimbilir

Ne kadınlar sevdim zaten yoktular
Böyle bir sevmek görülmemiştir.

Attila İLHAN (1925-2005)


Copyright © 2008 Sibel Gögen

© 2008 Tüm hakları Sibel Gögen'e aittir.© All rights reserved by Sibel Gögen